۱.۲.۸۸

جک - اس ام اس

جک - اس ام اس

دیوانه اولی: من وقتی رو کله ام وامیستم خون توی سرم جمع میشه، ولی وقتی روی پاهام وامیستم، خون تو پاهم جمع نمی شه، ‏می دونی چرا اینجوریه؟

دیوانه دومی: خوب معلومه، چون پاهات مثل کله ات تو خالی نیستند!!!

جک - اس ام اس

*******************************

بچه از باباش می پرسه: بابا! تو بهشت زنها از شوهراشون جدا زندگی می کنند یا با هم هستن؟

باباهه می گه: بچه جون! اگه زنها با شوهراشون یک جا باشن که اونجا دیگه بهشت نمی شه!

*******************************

حیف نون زنگ می زنه ثبت احوال، می گه: ببخشید، اونجا ثبت احواله؟ من امروز احوالم خیلی خوبه، می خواستم ثبت کنم!‏

جک - اس ام اس

*******************************

یارو می رسه به دوستش می گه: حیف نون چی شده؟ خیلی به نظر ناراحتی؟

حیف نون می گه: آخه این هفته بدترین هفته برام بود، شنبه طلبکاره اومد در خونمون، یکشنبه ماشینم رو دزدیدند، دوشنبه خونه ‏مون آتیش گرفت، سه شنبه سکته ناقص کردم، چهارشنبه بابام فوت کرد، پنج شنبه زنم گم شد و از همه بدتر جمعه... زنم پیدا شد!‏

*******************************

یه توپ دارم قلقلیه. موی سرم فرفریه. اس ام اس جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم

*******************************

جک - اس ام اس

یادت باشه توصحرای قلبم تو تنها شتری!!!!

*******************************

اگه یه روزی بری سفر بری ز پیشم بی خبر..................... فقط سوغاتی یادت نره

*******************************

تو مثل خورشید هستی . می دونی چرا؟ چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی !

*******************************

یه روز 2 تا جوجه عاشق همدیگه می شن اما وقتی بزرگ شدند هردو خروس شده بودند...

پس تا جوجه ای عاشق نشو!

جک - اس ام اس

*******************************

خیلی ماهی

...

...

...

بخور، چون امگاسه داره!

*******************************

اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو، چون خیلی توپی!

*******************************

جک - اس ام اس

ای کـــاش بــاران بودم , تا غبار رویت را میشستم ! . . . . . . . . خودت که سال به سال صورتتو نمی شوری !!!

*******************************

غضنفر میخوره به شیشه میگه: عجب هوای سفتی

*******************************

از غضنفر می‌پرسن: صورتی چه رنگیه؟ می‌گه: قرمز یواش!

*******************************

به غضنفر میگن: چرا همش داری دور میدوون با ماشینت میچرخی؟می گه: راهنمام گیر کرده!!

*******************************

از چارلی چاپلین می پرسند : خوشبختی چیه ؟ میگه خوشبختی فاصله این بدبختی تا بدبختی بعدیه

*******************************

جک - اس ام اس

مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد.

زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!

مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد.

زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد!

از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد.

ولی زن همچنان مشغول خرید بود!!!

*******************************

جک - اس ام اس

سیر تکاملی مردان از نظر زنان:

15 سالگی = بزغاله

18 سالگی = نخاله

25 سالگی = باحاله

35 سالگی = آخر حاله

45 سالگی = بی حاله

55 سالگی = تاپاله

65 سالگی = مچاله

75 سالگی = تفاله

85 سالگی = زباله

*******************************

جک - اس ام اس

من واقعا فرمول دقیقی برای موفقیت، نمی‌شناسم ولی فرمول شکست را به خوبی می‌دانم، و آن اینست:

سعی کنید همه را راضی نگه داری

*******************************

گدایی زنگ خونه یه پیرزنه رو می زنه!

پیر زن میگه : باز اومدی گدایی؟

گدا هم جواب می ده : پس توقع داشتی بیایم خواستگاری!

جک - اس ام اس

*******************************

اصفهانی ها وقتی مهمان براشون میاد این طوری تعارف می کنند: لطفا این میوه ها را هم ملاحظه بفرمایید!

*******************************

غضنفر جبهه بوده از هر طرف خمپاره می یومده .یکی داد می زنه می گه : سنگر بگیرید .غضنفر از اون ور می گه : واسه من بربری بگیرید

*******************************

یه ترک, یه تهرانی با یه لر با هم میرن یه خربزه میخرن میگن هر کی که امشب شیرین ترین خواب رو دید اون خربزه رو بخوره , صبح که بیدار میشن ترکه میگه : من دیشب خواب دیدم با بهترین ماشین دور دنیا رو در 80 روز زدم , تهرانیه میگه : من خواب دیدم با سفینه رفتم به ماه و برگشتم . میبینن لره هیچی نمیگه میگن تو چه خوابی دیدی ؟؟ لره میگه : والا من هر کاری کردم خوابم نمی برد ساعت 3 بلند شدم خربزه رو خوردم

جک - اس ام اس

*******************************

سرسبزترین سبزها تقدیم تو باد . . . . سازمان پخش علوفه دام !!!!

*******************************

نمی دانم محبت را بر چه کاغذی بنویسم که هرگز پاره نشود بر چه گلی بنویسم که هرگز پرپر نشود بر چه دیواری بنویسم که هرگز پاک نشود بر چه آبی بنویسم که هرگز گل آلود نشود و بر چه قلبی بنویسم که هرگز سنگ نشود

*******************************

جک - اس ام اس

یه روز غضنفر میفته دنبال دختره با سنگ میزنه توو سرش . بهش میگه خوب مختو زدم ها !!!

*******************************

زندگی بدون عشق مثل شلوار بدون کشه... عشق من کجایی؟ آبروم داره می ره!

*******************************

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم!

*******************************

از بچه اصفهانیه می پرسن وقتی می ری سر یخچال چی می خوری؟ می گه: کتک!

*******************************

اگه یه نفر با گاری دنبالت کرد

نترس چون نون خشکیه

اونم فهمیده با نمکی

*******************************

جک - اس ام اس

میدونی فرق اموزگار با روزگار چیه؟ آموزگار اول درس میده بعد امتحان میگیره... اما روزگار اول امتحان میگیره بعد درس میده

*******************************

یه روز یه پسره میره تو مغازه و میگه: آقا کارتی دارین که روش نوشته باشه “تو تنها عشق من هستی” ؟ فروشنده هم میگه : بله آقاهه : لطفا 16 تا ازش بدین

*******************************

وقتی با انگشت به طرف کسی اشاره می کنی تا مسخره اش بکنی بدون سه تا از انگشت هات به طرف خودت

جک - اس ام اس

*******************************

یک شمع می تواند هزاران شمع را روشن کند، بدون آن که چیزی از دست بدهد، مانند شادی که هیچ گاه با تقسیم کردن کم نمی شود.

*******************************

یکی داشته غضنفر رو میزده و هی داد میزده می کشمت اکبر می کشمت اکبر. یکی میاد میگه چرا میزنیش؟ غضنفر که داشته کتک میخورده میگه ولش کن بابا بذار بزنه من که اکبر نیستم

*******************************

جک - اس ام اس

به غضنفر ميگن صورتي چه رنگيه؟ ميگه قرمز يواش

*******************************

غضنفر ميره تو صف نونوایی ، شاطره ميگه : نون تا اينجا بيشتر نمی ‌رسه ، بقيه برن . غضنفر ميگه : ببخشيد ميشه جمع ‌تر وايسين نون به ما هم برسه

*******************************

جک - اس ام اس

هیچ نظری موجود نیست: