۶.۲.۸۸

"اس ام اس"

"اس ام اس" و زندگی

زندگی خسته کند گر همه یکسان گذرد

رنج هم گر به تنوع رسد، آسان گذرد

زندگی رسم خوشایندی است

پرشی دارد اندازه عشق

زندگی چیزی نیست، که لب طاقچة

عادت از یاد من و تو برود. (سهراب سپهری)

"اس ام اس" و زندگی

زمانیکه می‌خواهی زمان حال را بهتر از گذشته کنی به آنچه در گذشته رخ داده توجه کن و چیزی ارزشمند و مفید از آن بیاموز. مسایل را به گونه‌ای متفاوت در زمان حال انجام بده.

هنگامی که تردید داری پیرو کسانی باش که به موفقیت رسیده‌اند

آنقدر ساده باش که به معجزه اعتقاد داشته باشی .

آنقدر قوی باش که بتوانی با روزگار روبرو شوی .

آنقدر ضعیف باش تا بتوانی قبول کنی که نمی‌توانی همه‌ی کارها را به تنهایی انجام دهی

سعدیا دی رفت و فردا هم چنان معلوم نیست

درمیان این و آن، فرصت شمار امروز را

"اس ام اس" "اس ام اس"

در زندگی راه های زیادی به ازادی وجود دارد فقط باید بهای ان را پرداخت...............از رسالت 500 تومان. از انقلاب 300تومان..............

پیرزنه تو اوتوبوس هی میگفته نی نای نی نای نی نای نای ، همه هم دست میزدن براش بعد یهو دست میکنه تو کیفش دندوناشو در میاره میگه نیاوران نیگه دار!

پلیس آلمان علی دایی را به جرم ولگردی در زمین فوتبال دستگیر کرد

الهی تو خورشید بشی من زمین که سالی یک بار من دور تو بگردم ولی تو سالی 365 بار دور من بگردی

به یک نفر می گن 3 تا مار نام ببر؟ می گه: مار کبری . مار زنگی. مارمولک

یکی اسم بچه اش رو می ذاره "اس ام اس" ؛ می گن این چه اسمیه ؟ می گه چیه؟ از "پیام" که باکلاس تره!!!

یکی تو انتخابات کاندید می شه 3 تا رای می یاره . شب می ره خونه خانمش یکی می خوابونه تو گوشش و میگه: می دونستم پای یه زن دیگم وسطه

مادر: پسرم من دارم می رم بیرون یه وقت به کبریت دست نزنی ها.

پسر: نه مامان جون من خودم فندک دارم

هیچ نظری موجود نیست: