۲۷.۲.۸۸

اس ام اس های زیبا

اس ام اس های زیبا

دلم همچو آسمان، پر از ابرهای بارانی است، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

اشكی كه بی‌صداست پشتی كه بی‌پناست دستی كه بسته است پایی كه خسته است دل را كه عاشق است حرفی كه صادق است شعری كه بی‌بهاست شرمی كه آشناست دارایی من است که ارزانی شماست

. اس ام اس های زیبا

عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست عشق آن است که یکی چتر شود و دیگری نفهمد که چرا خیس نشد؟

همیشه هر چیزی را که دوست داری به دست نمی آوریم پس بیایید آنچه را که به دست می آوریم دوست بداریم

هرگز عشق را گدایی نکنید زیرا هیچگاه چیز با ارزشی به گدا داده نمی شود

. اس ام اس های زیبا

میدونی فرق تو با عزراییل چیه؟اونو اگه یه روز ببینم میمیرم ولی تو رو اگه یه روز نبینم میمیرم

اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زود گذرند. پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی.

آنچه کرم ابریشم، تا پایان دنیا می‌پندارد، در نظر پروانه، اغاز زندگیست

اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ وقلب کوچیک من.

. اس ام اس های زیبا

بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی ته كفشی كه لگدمالش می‌كند را هم خوش بو می‌كند.

عشق ناتمام میگوید: من تو را دوست دارم چون به تو نیاز دارم . عشق تمام میگوید: من به تو نیاز دارم چون تو را دوست دارم.

دوست داشتن درست مثل ایستادن در سیمان خیس میمونه كه هر چه بیشتر توش بمونی سخت تر جدا میشی، و اگر هم بتونی ازش بیرون بیای حتما رد پات باقی میمونه.

. اس ام اس های زیبا

از خدا نخواه تو دنیا کسی رو داشته باشی از خدا بخواه که تمام دنیای کسی باشی..... تو هم که تموم دنیای منی عزیزم.

بگذارید و بگذرید ببینید و دل نبندید چشم بیندازید و دل مبازید که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت.

سعی کن بخاطر کسی که دوستش داری غرورتو از دست بدی ولی مواظب باش بخاطر غرورت کسی رو که دوستش داری از دست ندی.

هرگاه احساس كردی كه گناه كسی آنقدر بزرگ است كه نمی توانی او را ببخشی بدان كه اشكال در كوچكی قلب توست نه در بزرگی گناه او.

. اس ام اس های زیبا

چهار چیز را همیشه به یاد داشته باش: در مجلسی وارد شدی زبان نگهدار بر سفره ای حاضر شدی شکم نگهدار در خانه ای داخل شدی چشم نگهدار به نماز ایستادی دل نگهدار.

اگه یه روز صبح از خواب پاشدی، دیدی تو یه اتاق تاریک و قرمز هستی و تند تند داری تکون میخوری یه وقت نترسی‌ها، تو توی قلب منی!

هر وقت تونستی برف رو سیاه کنی. پر کلاغ رو سفید کنی. آتیشو بوس کنی توی آب یه نفس عمیق بکشی. اون موقع منم میتونم فراموشت کنم...

. اس ام اس های زیبا

راز عشق در این است که باور ها آرمان ها و اهدفتان را با یکدیگر در میان بگذارید

شاید كسی را كه با تو خندیده فراموش كنی اما كسی را كه با تو اشك ریخته هرگز....

همیشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره جلوی همه گریه کنه.

زندگی مثل پیانو است ، دكمه های سیاه برای غم ها و دكمه های سفید برای شادی ها . اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت كه دكمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی.

قلب من، دل من، خون تو رگهای من، نفس من، جیگر من، خلاصه . . . . . . . . . . . . همه وجودم درد می‌كنه، باید برم دكتر ببینم چرا اینطوری شدم!

. اس ام اس های زیبا

به یاد داشته باش : به خدایت نگو که چقدر مشکلاتت بزرگ است ، به مشکلاتت بگو که چقدر خدایت بزرگ است.

خوشبخت ترین فرد كسی است كه بیش از همه سعی كند دیگران را خوشبخت سازد.

خدایا ما اگر خطا کنیم تورا بنده نیک بسیار است . تو اگر مدارا نکنی ما را خدای دیگر کجاست ؟

. اس ام اس های زیبا

پاتو از زندگیم بکش بیرون، جورابات بو میدن!

مئلم اظیضم، برایم ضهمط کشیدی، دیکطح یادم دادی، اض طو ممنونم

هیچ وقت به خودت مغرور نشو، چون برگ ها همیشه وقتی می ریزن که فکر می کنن طلا شدن.

بزرگ ترین دشمن بشر پوله، هرچی دشمن داری بده به من و خودتو خلاص کن

دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم وقتی فالنامه رو باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دل من نداشت تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست.

برای آشنایی و اشتراک مجله الکترونیکی جوان پیامک بر روی لینگ زیر کلیک نمایید:

"مجله الکترونیکی جوان پیامک"

هیچ نظری موجود نیست: